Изоставен: като мляко на щанда за бира Снимка: © Фантастико Груп

Романтика в големи дози, балони, рози, шоколад… Това е малка част от списъка с изненади, с които свързваме Деня на влюбените.

Емоциите, подаръците и споделените чувства правят Св. Валентин дълго чакан от всеки, намерил сродната душа. Ако обаче тези дни се чувствате самотни или изоставени, предстоящият 14-и февруари едва ли ще е очакван ден от календара.

Ето защо тази година Фантастико Груп стартира нестандартна кампания за празника, в която главни герои са онези, които все още не са намерили своята половинка.

Към тях, но и към всички, които вярват в силата на любовта, е насочена кампанията „Изоставен“, която започна броени дни преди Свети Валентин.

„Като мляко на щанда за бира…

„Като грах, който пак не разбира защо…

… е тук при ориза“

Тези метафорични намигвания към хората, които в момента са без партньор, са част от специално създадена песен за видеоклип с нестандартен прочит на темата за любовта. Креативната концепция и реализацията на кампанията е на агенция Human.

Видеоклипът е заснет в един от супермаркетите на Фантастико, който е преобразен специално за проекта. Стрък лук, захвърлен сред консервите, и горчица, забравена сред плодове, са сред визуалните асоциации с емоциите, които изпитваме, когато се чувстваме сами.

„Изоставен… взет и после ей тука оставен.

Чувствам се толкова сам…“

Изпълнението на песента е на финалиста от „Гласът на България“ Георги Костадинов. Със сигурност видеото, което е с позитивен финал, ще ви накара да се усмихнете и да си припомните:

Рано или късно всеки намира своя човек.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Кино и сериали

Селена Гомес се разплака, след като филмът "Емилия Перес" получи най-дългите овации в Кан досега

Испаноезичният мюзикъл "Емилия Перес" получи близо 11-минутни овации в Кан

11:50 - 20.05.2024