Дигитални артисти пресъздадоха принцеса Даяна в анцузи аdidas

Снимка: © Maison Meta

Принцеса Даяна е може би най-голямата знаменитост в света на монархиите.  25 г. след трагичната си смърт, тя продължава да интригува хората.

Нищо чудно, че лейди Ди е вдъхновение и за последната дигитална тенденция, а именно портретите, създадени от изкуствен интелект (AI). 

Проектът е дело на творческото студио Maison Meta, специализирано в дигиталното изкуство с AI и създаващо NTF и Metaverse проекти. 

Важно е да подчертаем, че портретите на Даяна не са дело единствено на изкуствен интелект, подобно на приложенията, от които хората в момента масово качват снимки в социалните мрежи. Дигиталните артисти на Maison Мета ползват 3D моделиране и други похвати. 

Именно заради тематичните си модели анцузи, аdidas напоследък върна славата си на култова марка. Почти във всички колекции на висшата мода могат да се намерят колаборации с премиум бранд и adidas.

Обсесията по трите ленти, или как да си обясним партньорствата на висшата мода с adidas

Известно е, че Даяна е почитател на неформалния стил, а на визиите ѝ са посветени цели канали в социалните мрежи, както и редица модни блогове. 

Ако по времето на принцеса Даяна имаше Gucci x adidas ... никой не знае. 

Не можем да кажем, че пресъздаването ѝ от изкуствения интелект е 100% сполучливо. Осанката донякъде отговаря, прическата - също, но голямата разлика е в лицето ѝ. 

Това е големият минус на портретите с изкуствен интелект, който може да се забележи и при приложенията на смартфоните - пресъздават лицата без човешкото в тях, чертите са твърде "идеални" и характерната асиметрия липсва. 

Този образ може би е най-близък до истинската Даяна, ако не броим носа и устните. 

 

Тази визия можем да я наречем "анцугът за отмъщение", по подобие на роклята, с която Даяна отмъсти на Чарлз за изневярата му. 

Роклята, с която Даяна отмъсти на Чарлз за изневярата му

Maison Meta определено има силни проекти, но този буди и много негативни коментари  у потребителите във Facebook.

,,Facebook (Meta) се използва все повече и повече от хора над 50 години. Нищо чудно, че не възприемат визиите като концепция! Ps: Ние обичаме Даяна и никога не бихме печелили от починал човек.", отговориха Trendland, които са собственици на студиото, под поста си във Facebook. 

Коментиращите мислят, че това е някаква рекламна кампания, други спорят за лицето ѝ, а трети отиват по-далеч и разсъждават защо тя не би носила бранда с трите ленти - една от причините са тежките условия на труд за работниците във фабриките, което е в пълно противоречие с вярванията и действия на Даяна.

,,Мислехме да ползваме Nike, но тя вече го е носела. Плюс това там битката е същата..", шегуват се Trensland. 

Актрисите, изиграли принцеса Даяна - от най-слабата до най-силната роля

Историята на пуловера с черната овца на принцеса Даяна


 

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам