Дигитални артисти пресъздадоха принцеса Даяна в анцузи аdidas
Принцеса Даяна е може би най-голямата знаменитост в света на монархиите. 25 г. след трагичната си смърт, тя продължава да интригува хората.
Нищо чудно, че лейди Ди е вдъхновение и за последната дигитална тенденция, а именно портретите, създадени от изкуствен интелект (AI).
Проектът е дело на творческото студио Maison Meta, специализирано в дигиталното изкуство с AI и създаващо NTF и Metaverse проекти.
Важно е да подчертаем, че портретите на Даяна не са дело единствено на изкуствен интелект, подобно на приложенията, от които хората в момента масово качват снимки в социалните мрежи. Дигиталните артисти на Maison Мета ползват 3D моделиране и други похвати.
Именно заради тематичните си модели анцузи, аdidas напоследък върна славата си на култова марка. Почти във всички колекции на висшата мода могат да се намерят колаборации с премиум бранд и adidas.
Обсесията по трите ленти, или как да си обясним партньорствата на висшата мода с adidas
Известно е, че Даяна е почитател на неформалния стил, а на визиите ѝ са посветени цели канали в социалните мрежи, както и редица модни блогове.
Ако по времето на принцеса Даяна имаше Gucci x adidas ... никой не знае.
Не можем да кажем, че пресъздаването ѝ от изкуствения интелект е 100% сполучливо. Осанката донякъде отговаря, прическата - също, но голямата разлика е в лицето ѝ.
Това е големият минус на портретите с изкуствен интелект, който може да се забележи и при приложенията на смартфоните - пресъздават лицата без човешкото в тях, чертите са твърде "идеални" и характерната асиметрия липсва.
Този образ може би е най-близък до истинската Даяна, ако не броим носа и устните.
Тази визия можем да я наречем "анцугът за отмъщение", по подобие на роклята, с която Даяна отмъсти на Чарлз за изневярата му.
Maison Meta определено има силни проекти, но този буди и много негативни коментари у потребителите във Facebook.
,,Facebook (Meta) се използва все повече и повече от хора над 50 години. Нищо чудно, че не възприемат визиите като концепция! Ps: Ние обичаме Даяна и никога не бихме печелили от починал човек.", отговориха Trendland, които са собственици на студиото, под поста си във Facebook.
Коментиращите мислят, че това е някаква рекламна кампания, други спорят за лицето ѝ, а трети отиват по-далеч и разсъждават защо тя не би носила бранда с трите ленти - една от причините са тежките условия на труд за работниците във фабриките, което е в пълно противоречие с вярванията и действия на Даяна.
,,Мислехме да ползваме Nike, но тя вече го е носела. Плюс това там битката е същата..", шегуват се Trensland.
Актрисите, изиграли принцеса Даяна - от най-слабата до най-силната роля
Историята на пуловера с черната овца на принцеса Даяна