Веселите поръчвачи E15 - Подкасти
Откриваме Сезон 2
Днес Косьо и и Влади отварят бутилка червено - Manz Platanico Portugal от региона на Лисабон.
В Сезон 2 очаквайте: дискусии за новините в рекламата, различни неща свързани с банкетната култура и спортове на открито.
"Решили сме да станем малко по-редовни записите и новите епизоди - 2-3 всеки месец. Предвидили сме и гости, за да се разнообразявате от нашите гласчета."
В първи епизод:
Честит нов президент на Америка - желанието на Patagonia (Vote the Ashols Out) се сбъдна. Какво ли ще последва?
Друго свежо от последните дни - The Big 4 - не става дума за финансовите съветници, които обикновено наричат с това прозвище, а за най-големите 4 тех компании - Apple, Google, Facebook и Amazon, които са и са най-големите печеливши от пандемията. При обявяването на финансовите резултати на публичните компании за 2020 (до момента) всички те отбелязаха повишение на цената на акциите с 3 до 5 %.
Apple работят усилено за създаване на собствена търсачка, което ще им помогне да се откъснат от Google. Искат да диверсифицират малко бизнес, но и да се докажат като стожери на опазването на личните данни като не споделят всичките ви интереси с Google.
Всяка Година Google плаща на Apple немалка сума, за да бъде основен доставчик на search услугата - общо $12 млрд, на всички смартфон производители, които залагат Google като default търсачка.
The Social Dilemma - филмът е много готин. Може да се каже,че представя реалността екстремно и едностранчиво, но вероятно хората имат нужда точно от такъв прочит, за да се замислят и реално да обърнат внимание на случващото се.
David Attenborough - A Life On Our Planet - гледайте го!
Red Bull surfing the Wild East - един филм на Ред Бул, в който 3ма професионални сърфиста търсят вълни по бреговете на Черно Море.
И може би най-добрата рекламна кампания за годината - безплатната viral реклама на Ocean Spray в Америка. Скейтърът Нейтън Аподака (doggface208) се записа как кара скейт по улицата в Калифорния, пиейки сока на Ocean Spray, докато си припява Dreams на Fleetwood Mac.
Мега viral, мега бързо - не ясно колко са се повишили продажбите на Ocean Spray, но вероятно достатъчно, защото подаряват на Нейтън нов пикап пълен с техни продукти.
Dreams на Fleetwood Mac влезе в топ 3 на Spotify, стриймовете им скочиха с 300%, а самият скейтър изкара над $30К от merch. TikTok challenge-ът, който се роди след това няма да го коментираме :D.
И няма как да не кажем за любимата ни комерсиална рекламна кампания за есенния сезон - новата колекция на Gucci - Life of a Rock Star. Тя беше представена в началото на октомври с кратък филм, в който участват само супер таланти - Iggy Pop, A$AP Rocky, Tyler the Creator - режисьор - Harmony Corine.
Утопичен пре-ковид свят в LA с огромно имение, Rolls-Royce, папагали и разбира се много стилни костюми.
Можете да ги намерите и в Инстаграм