podcast

Веселите поръчвачи E10

09:59 - 12.06.2020

Тази седмица "Веселите поръчвачи" са на оранжево вино - Skin Contact на "Вила Мелник", сортове Совиньон Блан и Керацуда.

Косьо и Влади си говорят за: 

Задълбочващите се протести срещу полицейските своеволия и расизма в САЩ. Доста марки заемат позиция срещу расизма, но дали това наистина е така? Промяната ще дойде от действията след това - да има повече модели от различни раси, да разчупим стереотипа за красота на бели хора от Европа, да се отчете реалното влияние на различните култури в модните движения.

Ъпдейт от миналия брой - Бернар Арно (LVHM, най-богатият европеец) все пак ще води преговори да свали цената на tiffany & co след като стойността на акциите им е паднала твърдо под договорената в сделката $135 на акция. Знаем, че се вълнувате от това!

Първите уроците на пандемията и настоящата криза" промяната в потребителските нагласи води след себе си сериозна промяна в начина на разплащане: 

Поглед към Китай, където са три месеца пред нас и ясно се виждат трендовете от пандемията, запазили се и към момента:

- Mobile commerce е тук, за да остане - средното време прекарано с телефона се е покачило с 30 мин от началото на годината и не се променя след свалянето на Ковид мерките;

- Малките и средни бизнеси се връщат обратно към бизнес много по-бързо от големите предприятия, защото са по-гъвкави;

Предпазливият потребител: Много милениали са израснали виждайки как родителите им са загубили работа и/или дом и сега 70% от тях нямат кредитни карти, защото не вярват на финансовите институции.

В момента GenZ казват, че техния приоритет номер едно след завършване е финансова сигурност, а не пътувания както е традиционно. За всички тях алтернативните разплащания са вече стандарт за тях – в САЩ над 55% са ги пробвали и ги използват и този процент расте

Бизнесът е този, който ще води социалните промени – хората очакват прозрачни взаимоотношения особено във финансово отношение

E-commerce ще стане М-commerce – виждаш нещо в социални медии и го искаш сега, плащаш и си го взимаш от магазина. 

Говорейки за Китай - ТикТок! Интересен анализ на NYT се опитва да ни убеди, че ТикТок е социалната мрежа на бъдещето:

Това първата е mainstream мрежа за изцяло мобилно преживяване, собственост на китайски инвеститори и първатa сериозно популярна китайска интернет услуга


Прочетете още: КАКВО ТОЛКОВА ИМА В ТОЗИ TIKTOK, ЧЕ ВСИЧКИ СА ЛУДИ ПО НЕГО?


ТикТок твърдят, че не събират толкова поведенчески данни колкото другите социални мрежи, но реално никой не знае това.

Важно е да изразиш себе си, а не да покажеш реалността около теб. 

Отворихме морето и с него летния сезон за поръчване - баровете са още плахи, но има надежда! 


RSS на "Веселите поръчвачи"

Spotify

Soundcloud

iTunes

Можете да ги намерите и в Инстаграм
 

*"Веселите поръчвачи" са Константин Янков и Владимир Стоилов. Описват себе си като хора с висока банкетна култура, които през деня харчат чужди пари с цел ефективно облъчване на населението с рекламни послания. В свободното си време правят и невъзможното, за да вземат максимума от живота на четири или две колела, както и да си строшат главите на ски, сноуборд или сърф.


 

ПРЕДИШНИ ЕПИЗОДИ:

Веселите поръчвачи Е9

Веселите поръчвачи Е8

Веселите поръчвачи E7

Веселите поръчвачи E6

Веселите поръчвачи E5

Веселите поръчвачи E4

Веселите поръчвачи E3

Веселите поръчвачи E2

Веселите поръчвачи E1

препоръчани подкасти
Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам