Карлсберг България ще има нов изпълнителен директор от 1 септември. Управлението на компанията поема Теодор Несторов. Той ще отговаря за бизнес резултатите и бъдещото развитие на Карлсберг на българския пазар.
Компанията е водещ производител на бира у нас и е една от най-бързо развиващите се компании в бранша. Карлсберг България разполага с две пивоварни – в Шумен и в Благоевград.
Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва българските марки Пиринско и Шуменско пиво, а също световно познатите бири Carlsberg, Tuborg, Zatecky. Сред напитките, които компанията предлага на българския пазар, е сайдерът Somersby и други.
Кариерата на Теодор Несторов в Карлсберг България започва през 2014 г. като бранд мениджър за локалните марки (Шуменско) и с работата си допринася съществено за техния ръст на пазара, отчитат от компанията.
Преди да заеме ръководната роля, от 2018 г. Несторов е маркетинг директор в Карлсберг България и с работата си спомага за увеличаването на пазарния дял на компанията и удвоява премиалните продажби.
Той има богат опит в маркетинг комуникациите, рекламата, стратегическото планиране и управлението на екипи.
От компанията отчитат, че Теодор и силният му маркетинг отбор успяват да позиционират марката "Шуменско" и тя се изкачва 5-а на 2-ра позиция на пазара. Екипът въвежда поредица от успешни иновации и кампании, които печелят престижни отличия.
Благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“ за пръв път българска марка печели престижната европейска награда Effie и затвърждава лидерската позиция на пазара.
Теодор Несторов е магистър по Стратегически маркетинг от Birmingham University, a бакалавърската си степен по Бизнес администрация е завършил в солунския филиал на Shefield University.
Преди да започне работа в Карлсберг, Теодор Несторов има опит на различни маркетингови позиции и е отговарял за някои от най-големите марки и продукти на пазара за шоколад и кафе в България.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: