Ogilvy Group празнува успешното начало на криейтив студиото &play Снимка: © Ogilvy Group

Ogilvy Group отпразнува успешното начало на най-новото си криейтив, контент и тех студио в България - &play.

&play съчетава дигитална криейтив агенция и продукционно студио за видео, фотографско и аудио съдържание - в отговор на изискванията на съвременните брандове за комуникационно обслужване.

Голяма част от проектите се измислят и изпълняват in-house, което съкращава процесите и позволява по-голям творчески контрол върху качеството на финалния продукт, казват от Ogilvy Group.

Студиото вече работи с брандове като adidas, Storytel, OSHEE и Hilton.

Двамата творчески директори на &play са Иван Тотев и Димитър С. Стефанов, работили за много от най-големите брандове в България и за международната мрежа на WPP.

Екипът на студиото е съставен от 10 специалисти - контент криейтъри, визуални артисти и режисьор, с ноухау в гейминг, технологиите, AI и web 3.

Ogilvy Group отпразнува създаването на &play с парти за над 150 гости - сред тях представители на най-големите компании и медийни групи в България.

За тях пя оперната прима Ина Кънчева, а популярният френски DJ Мат Сайз също пристигна в България специално за премиерата.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Спасителни екипи издирват президента на Иран след инцидент с хеликоптер (Обновена)

Към момента няма информация какво е състоянието на Ебрахам Раиси

16:36 - 19.05.2024