Louis Vuitton "нашари" световните забележителности като продължение на кампанията с Яйои Кусама Снимка: © Snap Inc / Louis Vuitton x Yayoi Kusama

След като Louis Vuitton преобрази водещия си магазин на "Шанз-Елизе" в Париж в тематиката на съвместната колекция с Яйой Кусама, сега е ред и на няколко световни забележителности.

Louis Vuitton, Луи Витон, магазин, париж, Шанз Елизе, Яйои Кусама, скулптура, попарт, точки, полка Louis Vuitton на "Шанз-Елизе" се преобрази в чест на най-продаваната жива художничка в света - японката Яйои Кусама

Колкото и влиятелен да е луксозният бранд, трудно биха му позволили да "нашари" Айфеловата кула или Статуята на Свободата просто така. Хубавото е, че при наличието на добавената реалност (AR), не се и налага.

Все пак не мислете, че е невъзможно марка да брандира национална забележителност. Пример за това е Bottega Veneta, която превзе Великата китайска стена по повод Китайската нова година през 2022 г.

Обектите, които Louis Vuitton украсява, са Триумфалната арка, Айфеловата кула, Статуята на свободата, Тауър Бридж, Природонаучният музей и Националната галерия в Лондон.

„Искахме да направим нещо в огромен мащаб, което освен това има значение. "Боядисването" на най-големите забележителности и паметници в света е изявление, което правим по същия начин, по който преобразихме своите бутици и магазини“, коментира Джефри Перес, ръководител на луксозния отдел на компанията, с която LV си партнира за ефектите Snap (компанията майка на Snapchat).

„Това е начин екипите на Louis Vuitton и Кусама да покажат мостът между онлайн и офлайн света - те рисуват дигитално своите точки в реалния свят. Добавената реалност е свързана с „истинския свят “, казва Перес.

AR е най-здравословният начин да мислим за еволюцията на уеб пространството. Тя е вкоренена в реалния живот и в хората – интегрираме я вместо да бягаме във VR (виртуална реалност).

Кампанията е създадена с помощта на камерата Landmark на Snap, която се задейства с отваряне на приложението Snapchat. Хора в Лондон, Париж, и Ню Йорк могат да видят "точките" на забележителностите, като отворят камера-режима на Snapchat или влязат през уеб страницата на Louis Vuitton.

Това е поредна активация на луксозния бранд и най-продаваната жива художничка. През декември те превзеха тематичния 3D билборд Cross Shinjuku Vision в Токио, в магазина на 5-о авеню в Ню Йорк бе поставен движещ се робот.

Партньорството между Louis Vuitton и Snap е продължение на някои от по-ранните експерименти на марката с приложението, започнали през 2019 г. Един от първите е чантата Keepall на Върджил Абло, която през камерата на Snapchat изглежда сякаш от нея капе боя.

Джефри Перес твърди, че партнирането с лукса е част от стратегията за разширяване на Snap.

Травми, бягства, кражби. Коя е Яйои Кусама - най-успешната жива художничка, Марк Джейкъбс Травми, бягства, кражби. Коя е Яйои Кусама - най-успешната жива художничка

20-те най-успешни модни бранда за 2022 досега и маркетинговите решения, които ги направиха такива


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Далсия е новото име на фирмата за топлинно счетоводство Бруната

Компанията разширява избора и качеството на услугата чрез изграждане на платформа от различни системи за управление и контрол на разходите за отопление

12:48 - 16.04.2024
Европейски дневници

Роуд шоуто на "Булевард България": Кой формулира българския интерес в ЕС и как го защитава?

Епизод 1: Варна - проследете събитието на живо

11:51 - 16.04.2024
Живот

Crocs и Pringles пускат ботуши за чипс

Неочаквано и забавно партньорство

11:47 - 16.04.2024
Живот

NOVA ще търси големите постижения на България след `89-а година

В последните две недели на април от 16:30 часа водещите ще представят изобретения, награди и успехи, които са прославили българите по света.

11:45 - 16.04.2024
Важно днес

Пак отложиха делото за мярката на бившата шефка на "Митниците" Петя Банкова и Стефан Димитров

Последното заседание също беше отложено, след като защитничката на Банкова - Аделина Натина, не се яви в съда заради болест.

11:03 - 16.04.2024