Louis Vuitton "нашари" световните забележителности като продължение на кампанията с Яйои Кусама Снимка: © Snap Inc / Louis Vuitton x Yayoi Kusama

След като Louis Vuitton преобрази водещия си магазин на "Шанз-Елизе" в Париж в тематиката на съвместната колекция с Яйой Кусама, сега е ред и на няколко световни забележителности.

Louis Vuitton, Луи Витон, магазин, париж, Шанз Елизе, Яйои Кусама, скулптура, попарт, точки, полка Louis Vuitton на "Шанз-Елизе" се преобрази в чест на най-продаваната жива художничка в света - японката Яйои Кусама

Колкото и влиятелен да е луксозният бранд, трудно биха му позволили да "нашари" Айфеловата кула или Статуята на Свободата просто така. Хубавото е, че при наличието на добавената реалност (AR), не се и налага.

Все пак не мислете, че е невъзможно марка да брандира национална забележителност. Пример за това е Bottega Veneta, която превзе Великата китайска стена по повод Китайската нова година през 2022 г.

Обектите, които Louis Vuitton украсява, са Триумфалната арка, Айфеловата кула, Статуята на свободата, Тауър Бридж, Природонаучният музей и Националната галерия в Лондон.

„Искахме да направим нещо в огромен мащаб, което освен това има значение. "Боядисването" на най-големите забележителности и паметници в света е изявление, което правим по същия начин, по който преобразихме своите бутици и магазини“, коментира Джефри Перес, ръководител на луксозния отдел на компанията, с която LV си партнира за ефектите Snap (компанията майка на Snapchat).

„Това е начин екипите на Louis Vuitton и Кусама да покажат мостът между онлайн и офлайн света - те рисуват дигитално своите точки в реалния свят. Добавената реалност е свързана с „истинския свят “, казва Перес.

AR е най-здравословният начин да мислим за еволюцията на уеб пространството. Тя е вкоренена в реалния живот и в хората – интегрираме я вместо да бягаме във VR (виртуална реалност).

Кампанията е създадена с помощта на камерата Landmark на Snap, която се задейства с отваряне на приложението Snapchat. Хора в Лондон, Париж, и Ню Йорк могат да видят "точките" на забележителностите, като отворят камера-режима на Snapchat или влязат през уеб страницата на Louis Vuitton.

Това е поредна активация на луксозния бранд и най-продаваната жива художничка. През декември те превзеха тематичния 3D билборд Cross Shinjuku Vision в Токио, в магазина на 5-о авеню в Ню Йорк бе поставен движещ се робот.

Партньорството между Louis Vuitton и Snap е продължение на някои от по-ранните експерименти на марката с приложението, започнали през 2019 г. Един от първите е чантата Keepall на Върджил Абло, която през камерата на Snapchat изглежда сякаш от нея капе боя.

Джефри Перес твърди, че партнирането с лукса е част от стратегията за разширяване на Snap.

Травми, бягства, кражби. Коя е Яйои Кусама - най-успешната жива художничка, Марк Джейкъбс Травми, бягства, кражби. Коя е Яйои Кусама - най-успешната жива художничка

20-те най-успешни модни бранда за 2022 досега и маркетинговите решения, които ги направиха такива


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Звездата от Stranger Things Мили Боби Браун и съпругът ѝ осиновиха дете

Актрисата от Stranger Things съобщи, че има дъщеря

20:12 - 21.08.2025
Важно днес

Водният режим в България ще се "бори" с поредния кух "борд по водите"

Извънредното заседание на депутатите "роди" списък с разпореждания, които и без това са в задълженията на министерствата

19:48 - 21.08.2025
Важно днес

Сарафов иззе от прокуратурата в Бургас случая с пометените от АТВ в Слънчев бряг

Разследването ще се води от Националната следствена служба

17:57 - 21.08.2025
Важно днес

Морякът от лодката в Несебър може да е хвърлил катарамите в морето, за да прикрие следи

Двама задържани за смъртта на детето остават в ареста

17:49 - 21.08.2025
Важно днес

Пожар горя в "Люлин" близо до Околовръстното

Няма опасност за сгради и жилищни блокове

17:28 - 21.08.2025
Текстове от партньори

Кои обувки Nike ще бъдат хитът на сезона?

Класика или иновация - какво ще изберете този сезон

17:13 - 21.08.2025
Важно днес

София ще помага на собствениците на къщи паметници, които искат да ги реставрират

До 30 септември може да се кандидатства по програмата "Културно наследство"

14:17 - 21.08.2025
Бизнес

Как лютата чушка „Български морков“ се върна у дома след десетилетия забрава

„Български морков“ е от семейството на шипките и се среща под различни имена

13:34 - 21.08.2025